jaguar xkr-s


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392
بازدید : 1880
نویسنده : امیر رضا اکبری

 وج محدوده جگوار ورزشی - XKR-S - در حال حاضر تبدیل ارائه می دهد که مخلوط فریبنده همان توانایی، در حالی که ارائه راننده و مسافر و افزایش ارتباط با محیط اطراف خود پیوست.


تبدیل جگوار XKR-S مظهر تمام ویژگی های که همواره تعریف GTS جگوار افسانه ای - عملکرد مواد منفجره، که شامل مدیریت، آسایش آرام و لوکس با احتیاط - در حالی که مصرف جگوار به پله عملکرد جدید. مدل جدیدی XKR-S خط بالا نشسته اوج محدوده XK که در حال حاضر XK و XKR و مشتقات XKR-S در کوپه و تبدیل فرمت، شامل است.

جگوار XKR-S تبدیل طول می کشد قایق از عملکرد، دینامیک، طراحی و ارتقاء داخلی در حال حاضر به معرفی کوپه خواهر و برادر خود را برای ایجاد سریعترین باز صدر جگوار را GT شد.

آدریان هال مارک، مدیر برند جگوار جهانی، می گوید: تبدیل جدید XKR-S نشان دهنده اوج عملکرد و زرق و برق در گفتگوی: "چیزی به عنوان پشت چرخ جگوار باز صدر و جدید XKR-S تبدیل طول می کشد که زندگی رهایی بخش وجود دارد تجربه جگوار GT به ارتفاعات جدید است. "

بلوک ساختمان برای عملکرد مواد منفجره در خودرو نسخه uprated 5.0 لیتری سوپر AJ-V8 موتور، که به تولید 550PS (405kW) و 502lb/ft (680Nm) گشتاور می باشد. این ارقام نشان دهنده افزایش قدرت 8 درصد و افزایش گشتاور از 9 درصد بیش از جگوار XKR. رانندگی چرخ های عقب را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با دیفرانسیل فعال، این راند و جگوار XKR-S تبدیل به 60mph در 4.2 ثانیه (0-100km در / در ساعت در 4.4 ثانیه) و به سرعت بالا الکترونیکی محدود 186mph (300km / ساعت).






2013 جگوار XKR-S تبدیل


زیر بنای این عملکرد قوی یک بسته جامع ارتقاء سیستم تعلیق که بهبود توانایی های پویا XK هنوز هم بیشتر، ایجاد ارتباط صمیمی بین ماشین، راننده و جاده، هنوز هم بیشتر در این GT-صدر باز افزایش یافته است.

ساختار آلومینیومی سبک وزن از XK سفتی پیچشی، بزرگ اجازه می دهد از لوازم از اجزای سیستم تعلیق مانند طراحی مجدد آلومینیوم بند انگشت جلو فرمان و اصلاح هندسه عقب، سخت شدن چشمه و دامپر. متفقین به چرخ بسیار سبک وزن و جعلی و تنظیمات فرمان recalibrated شده این اجازه داده است جگوار خودرو دینامیک کارشناسان برای ایجاد یک supremely چالاک، متصل تجربه رانندگی با بدون از دست دادن در پالایش.

بازتاب توانایی های پویا uprated خودرو تغییر ظاهر طراحی شده داخلی و خارجی هستند. خارج جگوار XKR-S تبدیل شده است به طور چشمگیری از مدل XK دیگر با ایدز با دقت کالیبره شده مربوط به مبحی حرکت گازا و وا است که اجازه می دهد آن را به انجام بی وقفه در سرعت های بسیار بالا، متمایز است.

این حس از درام در داخل ماشین جگوار عملکرد با صندلی که قابلیت افزایش برای راننده و مسافر در طول پیچ با سرعت بالا ادامه داده است. صندلی چرم کربن و قابلیت تنظیم و حرارت 16-راه به پایان رسید در حالی که کربن نیز استفاده می شود به قدم زدن کابین و تاکید بر ماهیت قاطعانه خودرو.

طرح

دینامیک سیالات محاسباتی گسترده، تونل باد و مسیر کار در تغییرات در طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا اعمال شده به جگوار XKR-S تبدیل شده است. این تابع اساسی در حفظ ثبات در یک ماشین قادر به سرعت به عنوان بالا به عنوان 186mph (300km / h) را باز صدر انجام است.

این تغییرات در طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا را جلوی ماشین ظاهر چشمگیر و پررنگ است. خطوط از ویژگی های عمودی از لبه است از مصرف هوا بیضی شکل را به طراحی سپر جدید که شامل گسترده تر، کاهش مصرف هوا، یک شکاف فیبر کربن و nacelles جانبی دوقلو اجرا شود. در لبه های سپر، کانال هوا عمودی پانل پایین سمت خودرو همراه جدید آستانه، که در خدمت به هر دو صاف جریان هوا افقی و تاکید بر کاهش 10mm و ارتفاع سواری.

بال عقب منحصر به فرد با منبت فیبر کربن کار می کند در رابطه با عقب صحن های منتشر فیبر کربن است. نتیجه کاهش در بالابر کلی 26 درصد و علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا متعادل جلو و عقب برای نگه داشتن خودرو کاملا به جاده دوخته شده است.

تغییرات بیرونی با استفاده از سیاه و سفید براق به brightwork خارجی، تکمیل پایان فنی تاریک سبک، جعلی 20 "رب النوع اتش و فلزکاری آلیاژ چرخ طراحی که از طریق آن دیده می شود کالیپر ترمز جگوار عملکرد بالا در هر دو به پایان رسید برجسته چشم ابتلا به قرمز و یا با احتیاط مفرغ. جگوار XKR-S تبدیل شده است در طیف وسیعی از 6 رنگ، از جمله ستاره قطبی سفید و بریتانیا مسابقه سبز، ادای احترام به میراث رقابت جگوار را در دسترس است. شنوایی درمان باز می شود هود و stows در تنها 18 ثانیه و بوده است ثابت در حداکثر سرعت خودرو است. آن را در رنگ مشکی به عنوان استاندارد با شش رنگ اختیاری در دسترس می آید.

"با توجه به اخلاق گرا آهنگ از کوپه جگوار XKR-S و استفاده از آن را به تبدیل بسیار هیجان انگیز است. روح واقعی و هیجان به رانندگی با سقف پایین و در یک ماشین قادر به این سرعت است که برای رفتن به اغراق آمیز برای ایجاد یک تجربه بسیار چشمگیر و خاص است. " - ایان Callum، مدیر طراحی، ماشین جگوار.

کارایی

یکپارچگی مهندسی موتور بنزین تحسین AJ-V8، در حال حاضر در نسل سوم خود، بدان معنی است که مهندسان جگوار می تواند قدرت و گشتاور اضافی مورد نیاز برای XKR-S مشتق است. طراحی پیشرفته از چهار طب مکمل و جایگزین، همه آلومینیوم AJ-V8 شامل تزریق مستقیم اسپری هدایت و زمان بندی سوپاپ متغیر برای صرفه جویی و همچنین قدرت شگرف است. ریشه از نوع دوقلو گرداب جوجه اشیانه سوپر شارژر در 'V' موتور دارای اینتر کولر های دوقلو و 20 درصد بیشتر ترمودینامیکی موثر تر از سلف خود است.

نتیجه این است 550PS و 680Nm، اجازه می دهد جگوار XKR-S تبدیل به وقفه تا 60mph در 4.2 ثانیه (0-100km در / در ساعت در 4.4 ثانیه) و به سرعت بالا الکترونیکی محدود 186mph (300km / h) را شتاب است.

آزادی 40PS اضافی و 55Nm و بالاتر XKR شامل با های Remapping ویژگی های سوخت رسانی و افزایش جریان گاز خروجی اگزوز هر چند استفاده از سیستم اگزوز فعال.

با سقف کاهش جگوار XKR-S تبدیل عملکرد سیستم اگزوز فعال ارائه می شود معتبر، مسابقه ماشین الهام گرفته از موسیقی متن فیلم تنظیم شده است که راننده با تجربه رانندگی کاملا هیجان انگیز است.

دینامیک

با مدل XK طراحی شده به عنوان یک تبدیل از همان ابتدا، مهندسان جگوار را قادر به اعمال تغییرات که جگوار XKR-S کوپه را به GT-صدر باز ایجاد شده و بدون افت کارایی، چابکی و یا پالایش است.

جگوار پیشگام استفاده از آلومینیوم در اتومبیل های تولید سری و آن را جرم کم و استحکام کششی بالا است که به XKR-S چنین وسعت از توانایی های این فلز است. وزن خالص سفتی 1795kg و چرخش 16،500

نیوتن متر در هر درجه مهندسان جگوار یک پایه محکم که در آن به اعمال تغییرات در جزئیات است که بیشتر شامل شرکت تبدیل همیشه.

سیستم های تعلیق جلو و عقب هر دو تجدید نظر شده اند. آلومینیوم بند انگشت فرمان در سیستم تعلیق جلو جناغ دو سفتی تیر یا الوار خمیده و کج را افزایش می دهد 23 درصد به ارائه سطوح و حتی بیشتر از دقت فرمان و بازخورد است. برای افزایش ثبات و کنترل، تفاوت uprated فعال شده است به منظور کاهش حساسیت فرمان در سرعت های بسیار بالا.

دمپر عقب مانت بالا و مهمتر از تغییرات بر روی XKR-S کوپه سفت شده اند در حالی که چرخ عقب هدایت اثر برای چابکی بهینه سازی شده است. نرخ بهار جلو و عقب شده اند، 28 درصد افزایش یافته در حالی که قرار دادی تطبیقی ​​برنامه نوسانات XKR-S حداکثر کنترل بدن، کشش و قدرت گرفتن دست.

بدون فنر جرم شده است در حدود پنج درصد از لوازم سبک وزن، چرخ های آلیاژی و جعلی، که همچنین ارائه کشش بیشتر و سطح گرفتن لطف به لاستیک عقب گسترده تر است که به طور خاص برای استفاده در XKR-S و خدمت برای افزایش اندازه کاهش می یابد تماس تایر پچ. جگوار XKR-S تبدیل سواری در Pirelli P-صفر لاستیک (255/35 ZR20 در جلو و 295/30 ZR20 در عقب).

به منظور اجازه دادن به راننده مشتاق برای لذت بردن از مزایای این تغییرات، سیستم کنترل ثبات پویا دستخوش تغییرات قرار دادی.در ترک حالت DSC، کشش خاص، ثبات و تنظیمات دیفرانسیل فعال را کاهش می دهد سطح مداخله و افزایش اواسط گوشه تنظیم، اجازه می دهد از دست زدن به هیجان انگیز به توان بطور امن به بهره برداری کامل از.

جگوار با عملکرد بالا سیستم ترمز مجهز به عنوان استاندارد است بیش از یک مسابقه برای اجرای اغوا کننده خودرو است. دیسک های ترمز بزرگ - مقابل 380mm و 376mm عقب - در ترکیب با کالیپر آلومینیومی و یک صفحه کلید را افزایش می دهد منطقه از 44 درصد جلو و 31 درصد عقب نسبت به XK سطح اعتماد به نفس الهام بخش قدرت، ثبات و احساس.

"از آنجا که XK قابل تبدیل که تمامیت بزرگ ساختاری طراحی شده بود. این اجازه ما به درخواست ورزشی کوپه XKR-S در تنظیمات سیستم تعلیق برای ایجاد تبدیل بدون به خطر انداخته است. مخلوط آن با سرعت بزرگ، با دقت و پویایی است که با توجه به ابعاد اضافی با سقف پایین و هیجان موسیقی متن فیلم اگزوز. - مایک صلیب، مهندس ارشد، تمامیت خودرو

داخلی

با هود تبدیل جمع دور، داخلی XKR-S خواهد بود منوط به نگاه بسیاری از حسود به عنوان خارجی، با هر دو خودرو قصد کارایی بالا برجسته.

منحصر به فرد مدل XKR-S کربن چرم تقلیل نسخه از کرسی های عملکرد جگوار که قابلیت استراحت یکپارچه سر، مسابقه برش تسمه، فوران و افزایش طرف و پشتیبانی های چاق و چله برای نگه داشتن راننده و مسافر و ایمن در هنگام دورزدن با سرعت بالا.16 راه قابل تنظیم، صندلی های گرم از ویژگی های برجسته از چرم کربن و کنتراست منحصر به فرد micropiping به مدل است.

متفاوت، شکوهمند و رابط لمسی چند منظوره ارائه سه صحبت کرد، به دور او پیچیده شده فرمان چرم و جگوار، برجسته روشن پدال فولاد ضد زنگ است. سطوح برتر دیگر شامل نرم احساس رنگ برای سوئیچ ها و کنسول وسط سیاه و سفید براق است.پایان انحصاری آلومینیوم تیره در دسترس است به عنوان استاندارد با پیانو اختیاری رنگ مشکی نیز در دسترس است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: jaguar , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com